Üdvözlök minden látogatót!
Ez a blog elsődlegesen egy Hyundai i30 jelenét, múltját és jövőjét hivatott feldolgozni. Egyrészt egy lenyomata a karbantartásnak, esetleges javításoknak, másrészt utóda előző autómnál elkezdett dokumentációs sorozatnak.
Az autó.
Jelen blog fő alanya 2012.07.16-án gördült le a Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) nosovicei üzemének gyártósoráról.
2012.10.29-én került forgalomba egy osztrák márkakereskedés saját autójaként TU 87 MB rendszámmal.
Ezek után hosszú ideig az övék volt.
2021.12.27-én került hozzám az autó 161.121 kilométerrel, néhány hónap kereskedés udvarán történő állás után.
Maga az autó egy Hyundai i30 1.4 CRDI Life.
Felszereltségét tekintve
- Digitális (2 zónás) klíma
- 2 elektromos ablak
- ABS + ESP
- Állítható rásegítésű szervokormány
- 6 Légzsák
- Ködlámpák
- Nappali menetfény
- Bluetooth-USB
Küllemre Creamy White színben pompázik, valamint a nyári gumi szett egy 16" gyári alufelni garnitúrán "feszül" (Aktuális téli szett: szomorkás 15" gyári acélfelnik, ix20 dísztárcsákkal).
Belül egyszerű szürke szövetkárpitot találunk.
Motorikusan a Hyundai U szériás dízel motorcsalád 1.4-es, 90 lóerős, közös nyomócsöves erőforrása található az autóban. Váltója 6 sebességes kézi kapcsolású váltó, kettőstömegű lendkerékkel (szerencsére) NEM rendelkezik.
- 1396 ccm
- 66 kW/90 LE
- 240 Nm (már 1500-as fordulattól)